Linki do ciągników Fiat

Fiat – klasyka, która nadal pracuje w polskich gospodarstwach

Ciągniki Fiat od dekad są częścią polskiego krajobrazu rolniczego. Modele sprowadzane w latach 80. i 90. do dziś można spotkać w codziennej pracy, zarówno w uprawach, jak i w transporcie. Rolnicy cenią je za prostą konstrukcję i wytrzymałość pozwalającą na wieloletnią eksploatację. W takich maszynach szczególnie ważna jest sprawność elementów sterujących – od cięgien hydrauliki po linki odpowiedzialne za zmianę biegów w ciągnikach Fiat, bez których nie sposób mówić o płynnej obsłudze skrzyni.

Linki do Fiatów – wykonane z dopasowaniem do starszych modeli

Wiele ciągników tej marki nadal pracuje w gospodarstwach, a ich utrzymanie wymaga stosowania odpowiednich części zamiennych. Nasza firma produkuje cięgna na podstawie dokumentacji technicznej lub dostarczonego egzemplarza, co pozwala wiernie odwzorować długość i skok roboczy. Dużym zainteresowaniem cieszy się linka hamulca ręcznego stosowana w pojazdach marki Fiat, odpowiadająca za pewne unieruchomienie maszyny podczas postoju. Przygotowujemy także inne elementy układów sterowania – w tym linki sprzęgła, rewersu czy WOM – zawsze z materiałów odpornych na korozję i zużycie mechaniczne. Rdzenie stalowe zabezpieczone ocynkiem lub wykonane ze stali nierdzewnej oraz pancerze powlekane tworzywem zapewniają trwałość w intensywnych warunkach pracy.

Codzienna eksploatacja i bezpieczeństwo

Starsze maszyny Fiat wymagają regularnej kontroli, aby mogły bezpiecznie wykonywać swoje zadania. Duże znaczenie ma sprawność układu hamulcowego – w tym linki hamulca stosowanej w ciągnikach Fiat, która pozwala na skuteczne zatrzymanie pojazdu nawet w trudnym terenie. Równie istotne są elementy sterujące skrzynią biegów i zaczepem – ich prawidłowe działanie ogranicza ryzyko awarii oraz poprawia komfort obsługi. W przypadku uszkodzenia lub zużycia jesteśmy w stanie dorobić nową linkę na wymiar, w pełni zgodną z parametrami oryginału i gotową do montażu.

W naszej ofercie znajdą Państwo:

  • linki odpowiedzialne za zmianę biegów,
  • elementy układu hamulcowego – ręczne i nożne,
  • cięgna sprzęgła, rewersu i WOM,
  • linki do hydrauliki i rozdzielaczy,
  • komponenty zaczepu oraz osprzętu roboczego.

Strona do prawidłowego funkcjonowania wykorzystuje pliki cookies. Dalsze korzystanie oznacza akceptację i rozumienie ich funkcjonowania. Więcej informacji

Serwis korzysta z plików cookies. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu. W ramach Serwisu stosowane są dwa zasadnicze rodzaje plików cookies: „sesyjne” (session cookies) oraz „stałe” (persistent cookies). Cookies „sesyjne” są plikami tymczasowymi, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika do czasu wylogowania, opuszczenia strony internetowej lub wyłączenia oprogramowania (przeglądarki internetowej). „Stałe” pliki cookies przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika przez czas określony w parametrach plików cookies lub do czasu ich usunięcia przez Użytkownika.

Zamknij